.: طلـوع آخـر:.

...طلـوعِ صبحِ شـبِ یلـدای انتـظارم آرزوسـت..
.: طلـوع آخـر:.

بِسْـمِ اللهِ الَّـذِی لا یَنسَـے مـَن ذَکـره...

"جمکــــــران"
خودش را بـرای تـو ساخـت
و مسجـد شد
مـن امـّا نه هنـــــوز!

₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪

تـو بـه آرزوی مـن رسیـدی!
نمی دانـم رسیـده ام به آرزوهـایـت یـا نـه؟
ای شهیـد...


نوشتـــــه هایـم
بغـضِ مکتـوب اسـت...


!کپے نوشتـه ها با ذکر طلـوع آخـر!


تـا قـضـا نشـدم بخـوان مَـرا...🍃

طَـأْطَـأَ کُـلُّ شَـرِیـفٍ لِشَـرَفِـکُـــــــمْ...

اینجـا علی،آباد است!

والّا سال بـه سال هم

گذر من یکی نمی افتاد...

بـه سرزمین طوس...


3 روز دیگر....


نظرات  (۱۴)

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۶ میــرزا حکیـم
سلام، زیبا بود..

میــرزا بروز شد
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۸ امیـــــد امیـــــد
عالی بود کلا به وبلاگتون حسودیم میشه !!!!!!
به روزیم
سلام التماس دعا
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۸ قلمداد ظهور
 *تکه دوم حرف دلم، از ار د و ی ج ه ا د ی*
به شکوفه ها، به باران، 
برسان سلام ما را..
خوشا به سعادتتون...

التماس دعا
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۰۵ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام
خدا قوت
خدمت رسیدم بگم تبادل لینک؟

التماس دعا
یاحق
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۷ خواهر رزمنده
سلام،وب خوبی دارید،پایدار باشید.
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۶ طلبـــــه جوانـــــــــــ

سلام دوست من

حقیر طلبه هستم از مشهد

اگر امکان دارد لوگو بنده را در وبتون قرار بدین و همچنین لینک کنید

ممنون

ادرس بنده  :  www.zendegi-t.blog.ir

 ( زندگی اما به سبک طلبگی )

ادرس عکس لوگو » http://bayanbox.ir/id/963980610488240702?view

التماس دعای فرج/شهادت
موفق باشید ...
قلمتون پایدار
بسم الله...
با یک بهانه آسمانی بروزیم...

::یوسف ها::پادکستی به بهانه تشییع پیکر مطهر شهدا...

منتظریم...
یا حق...

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۹ اشکی برای ظهور
پر
میزند
دلم به هوایـــ زیارتش.......

التماس دعا خواهرگلم

انشاالله تو حرم آقا...صحن انقلاب...روبه رو گنبد طلا
باهات تماس میگیرم

درپناه حق
سلام

 خوشحالم از اینکه  امروز با قلم شما آشنا شدم....

 با مطالبی هر چند کوچک پذیرای نگاهتان هستم...
 یا علی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه