.: طلـوع آخـر:.

...طلـوعِ صبحِ شـبِ یلـدای انتـظارم آرزوسـت..
.: طلـوع آخـر:.

بِسْـمِ اللهِ الَّـذِی لا یَنسَـے مـَن ذَکـره...

"جمکــــــران"
خودش را بـرای تـو ساخـت
و مسجـد شد
مـن امـّا نه هنـــــوز!

₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪

تـو بـه آرزوی مـن رسیـدی!
نمی دانـم رسیـده ام به آرزوهـایـت یـا نـه؟
ای شهیـد...


نوشتـــــه هایـم
بغـضِ مکتـوب اسـت...


!کپے نوشتـه ها با ذکر طلـوع آخـر!


تـا قـضـا نشـدم بخـوان مَـرا...🍃

طَـأْطَـأَ کُـلُّ شَـرِیـفٍ لِشَـرَفِـکُـــــــمْ...

عیـدی امسـال"سیّـدالشهـدا" بـه مــن

شهیـدی از تبـار شهـدای هـویـزه..

نظرات  (۱۰)

۰۲ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۵۶ دل تنگــ امام زمان (عج)
سلام علیکم

شما هم با افتخار لینک شدید!


یا علی(ع) مدد.
۰۳ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۰۲ امیرحسین رعایی
خوشا به حالتان
چه عیدی دلنشینی...
التماس دعا.
سلام
ببخشید من الان سه سال دارم درمورد زندگی این شهید تحقیق میکنم
اگر اطلاعات خاصی دارید میشه بهم ایمیل کنید؟
ممنون میشم
پاسخ:
سلام..
اطلاعات خاصی که نه...
میشه شما ازش  برام بگین؟:(
سلام به دوستان شهید شاهید
فروردین 91 بود که برای سومین بار عازم منطقه بودم که مسئول کاروان گفت : برید بالای سر این شهدا و با یکیشون شروع به درد و دل کنید اینان شهدایی غریب اند و از خانواده هاشون دور و شما ها هم غریب و محتاج.من هم مثل بقیه به سمتی رفتم و از بالای سر این شهید بزرگوار سر درآوردم.ما فکر می کنیم ما شهدا رو پیدا می کنیم اما غافل از اینکه اونها ما رو انتخاب می کنند.
کاش بتونم خوشحالش کنم....
امروز بعد از یک سال و ... که همراهم بوده گفتم بیام توی اینترنت و از ایشون اطلاعاتی بگیرم که دیدم همه فقط عاشقشونن و هیچ اطلاعاتی ندارن.
اگه اطلاعاتی پیدا کردید به بنده هم بگید ممنون می شم
فائزه منم مثل تو باهاش اشنا شدم
وای خدای من باورم نمیشه
انقدر گشتم تا خواهر زاده اش رو پیدا کردم
این ایمیل منه
هر کی ازش اطلاعات میخواد تو مسنجر اددم کنه
stiven_abi@yahoo.com
سلام
کسی از اینجا بهم پیام داد؟
نتونستم پیامشو باز کنم
دوباره بده لطفا
میخوام با یکی حرف بزنم در مورد ایشون
سلام مهدیه جان
واقعا؟؟؟شما هم مثل من؟؟
منم انقدر گشتم تا آدرس وبلاگ خواهرزادشون رو دیدم.چقدر خوشحال می شم به هم میل بزنم
سلام
خوشحالم که اینقدر داییم دوست های خوب داره :)
مهدیه رو از نزدیک دیدم وقتی اومد مشهد فائزه هم که پیام داد از طریق وبلاگ.
حتما خیلی ها هستن که مثل شماها رفاقت با داییم براشون خیر داشته
عکس زیبایی از مزارش گذاشتید...خیلی دلم تنگشه خیلی.
اگر خواستید بیشتر از نحوه ی شهادت بدونید و یه سری عکس ببینید ازشون بیاید به این آدرس:
http://www.fakher.blogfa.com/post/442/%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B2%D9%86-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B2%D9%86


پاسخ:
سلام...
خوش اومدین..

منم داداش حمیدو بعنوان داداش شهیدم انتخاب کردم . 
هیچی ازش نمیدونم خوشحال میشم کسی چیزی ازش میدونه برام بفرسته.

آیدی تلگرام : raha78
وای این شهید با من چه کرد، اون روز برام ثابت شد که واقعا شهدا زنده اند

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه