.: طلـوع آخـر:.

...طلـوعِ صبحِ شـبِ یلـدای انتـظارم آرزوسـت..
.: طلـوع آخـر:.

بِسْـمِ اللهِ الَّـذِی لا یَنسَـے مـَن ذَکـره...

"جمکــــــران"
خودش را بـرای تـو ساخـت
و مسجـد شد
مـن امـّا نه هنـــــوز!

₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪

تـو بـه آرزوی مـن رسیـدی!
نمی دانـم رسیـده ام به آرزوهـایـت یـا نـه؟
ای شهیـد...


نوشتـــــه هایـم
بغـضِ مکتـوب اسـت...


!کپے نوشتـه ها با ذکر طلـوع آخـر!


تـا قـضـا نشـدم بخـوان مَـرا...🍃

طَـأْطَـأَ کُـلُّ شَـرِیـفٍ لِشَـرَفِـکُـــــــمْ...
خـون دل خـوردیـم!

تـا بزرگ شـدی و شـدی جوان سی وچهـار سـالـه!

جمهـوری اسلـامی ایـران

نظرات  (۳)

۰۹ دی ۹۱ ، ۰۹:۲۴ زمزم اندیشه
ممنون از حسن نظرتون.
خدا نکنه که حضورتون در وبلاگ ما کمرنگ و گرمی وجودتون سرد بشه...
منتظر حضور و گرمیتون همیشه در وبلاگمون هستیم
آهای عاشق خدا یادت نره...
با آرزوی فرج...
تمام "امن یجیب" های دلم را
گره زده ام به کلماتت
و روانه ی آسمان کرده ام؛
من مطمئنــم خدا . . .
تو را . . .
برای دلم نگه می دارد . . . جمهوری اسلامی ایران
درود.
از مطالب و وب شما استفاده کردم بسیار عالی بود.
به من هم سر بزنید.
منتظر نظر شما هستم.
www,samax,lxb,ir
به جای (,) از (.)استفاده کنید تا وارد آدرس من بشید.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه