.: طلـوع آخـر:.

...طلـوعِ صبحِ شـبِ یلـدای انتـظارم آرزوسـت..
.: طلـوع آخـر:.

بِسْـمِ اللهِ الَّـذِی لا یَنسَـے مـَن ذَکـره...

"جمکــــــران"
خودش را بـرای تـو ساخـت
و مسجـد شد
مـن امـّا نه هنـــــوز!

₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪

تـو بـه آرزوی مـن رسیـدی!
نمی دانـم رسیـده ام به آرزوهـایـت یـا نـه؟
ای شهیـد...


نوشتـــــه هایـم
بغـضِ مکتـوب اسـت...


!کپے نوشتـه ها با ذکر طلـوع آخـر!


تـا قـضـا نشـدم بخـوان مَـرا...🍃

طَـأْطَـأَ کُـلُّ شَـرِیـفٍ لِشَـرَفِـکُـــــــمْ...
زمینی شدن که تبریک ندارد...
هروقت آسمانی شدم
برایم جشن بگیرید!



نظرات  (۱۲)

عالی
+این روز ها بر شما مبارک
+لینک شدید
+التماس دعای فرج
یا علی
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۷ خادم الحسین (علیه السلام)
سلام
زیبابود...
جواب اون سوالمو ندادید...!!!
*****
به روزم
یا علی
سلام
زیبا و عالی
اما زمینی شدن آسمانی ها برای ما تبریک ها دارد و تبرک ها
این عید زیبا، میلاد حضرت خواهر بر شما مبارک
احسنت
یا علی
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۱ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خداقوتـــــــــــــــــ
تولدتون مبارکــــــــــ
انشاالله بهترین هدیه از خدا و خانوم حضرت معصومه (س)بگیرید
یازهرا کربــــــــ بلا انشاالله
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۷ محمد علیزاده
ishala
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۹ قلمداد ظهور
محرومیت یعنی شهر را ندیده باشی ولی ذهنت درگیر چراغانی آن باشد...!
سلام خواهر فوری

طرح 120 روز انس با قرآن کریم تا سالروز به امامت رسیدن مهدی موعود عج، نذرمهدی موعود عج.
زمینی شدنم را سالهاست تبریک می گویند ...
اما اسمانی شدنم هر روز به تعویق می افتد ...
یازهراس 
سلام
عبارات زیبا است...
با مطالبی میزبان نگاه شما هستم
یا علی
شمع
اتفاق خوبی برای پروانه نیست
شمع
اتفاق خوبی برای تاریکی ست
شمع هارا فوت کن و فکر کن یک سال بیشتر دوستت دارم.
تولدت مبارک...
بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم، بلکه آن است که چیزی را به من ببخشی که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری.
برایم از عشق بخوان؛ عشقی برای معشوقی فنایی ناپذیر و جاودان برای همیشه...
چه شبهایی که برای تو فریاد نزده ایم و دلهامان هوایت نکرده است!!!
برایم دعا کن؛ از برای استجابت دعاهایم و رفع حاجاتم!!! می خواهم با اوباشم و برای او بمانم...
برایم دعاکن...

.................................
+خوش بحال تو زائر رضا که قبل رفتنت دلت رسیده و مستقر شدهًًًًًًًًًً
التماس دعا
در لیست خواندنی هایمان ثبت شدید
خدا قوت

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه