.: طلـوع آخـر:.

...طلـوعِ صبحِ شـبِ یلـدای انتـظارم آرزوسـت..
.: طلـوع آخـر:.

بِسْـمِ اللهِ الَّـذِی لا یَنسَـے مـَن ذَکـره...

"جمکــــــران"
خودش را بـرای تـو ساخـت
و مسجـد شد
مـن امـّا نه هنـــــوز!

₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪

تـو بـه آرزوی مـن رسیـدی!
نمی دانـم رسیـده ام به آرزوهـایـت یـا نـه؟
ای شهیـد...


نوشتـــــه هایـم
بغـضِ مکتـوب اسـت...


!کپے نوشتـه ها با ذکر طلـوع آخـر!


تـا قـضـا نشـدم بخـوان مَـرا...🍃

طَـأْطَـأَ کُـلُّ شَـرِیـفٍ لِشَـرَفِـکُـــــــمْ...
بـی طمـع نیـسـت ایـن سـلـام مـن بـه شـمـا
خـوان کـرمـتــان،غنـّی را هـم سـائـل کنـد...


نظرات  (۶)

۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۰۱ پیـــرو رهبـــرے
جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت سه قفل در زندگی ام وجود دارد و سه کلید از شما می خواهم.

قفل اول اینست که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.

 قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد.

قفل سوم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

شیخ نخودکی فرمود

برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان.

برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان.

 و برای قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان.

جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟؟!

شیخ نخودکی فرمود نماز اول وقت شاه کلید است!
سلام
مقام رضا محل رسیدن به مقام رضاست
یاعلی
سلام

ممنون از لطفتون :)

تشکر که به وبلاگ من سر زدید.

ملتمس دعا
یا علی

ماشا الله

بسم رب الزهـــــــــــــرا سلام الله علیها...

 

.

.

.

 

خودش است...!!

همین جا بود...!!

اشتباه نمیکنم...!!

همین جا بود که دلم سر به هوا شده بود...

#صحنـــ انقلابــ-ــ-ـ... تو...

کلی تربیتش کرده بودم؛به زمین زل بزند!!

اینقدر سر به هوا نباشد...

همین جا بود...

درست همین جا بود...

تمام رشته هایم را پنبه کرد!!

#صحنـــ انقلابشـــ...

 

.

.

 

قابل بودیم اگر!!

دعایمان کنید...بانو

پاسخ:
سلـام ...
ممنـون کـه آمـدیـنـ/.
محتـاج دعـاییـم/.

یا امام رضا محتاج یک لحظه نگاهت هستم..............

زیبا بود

 ب این وب هم سری بزنید pelake72.blogfa.com

پاسخ:
آمـَدمـ/.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه