.: طلـوع آخـر:.

...طلـوعِ صبحِ شـبِ یلـدای انتـظارم آرزوسـت..
.: طلـوع آخـر:.

بِسْـمِ اللهِ الَّـذِی لا یَنسَـے مـَن ذَکـره...

"جمکــــــران"
خودش را بـرای تـو ساخـت
و مسجـد شد
مـن امـّا نه هنـــــوز!

₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪

تـو بـه آرزوی مـن رسیـدی!
نمی دانـم رسیـده ام به آرزوهـایـت یـا نـه؟
ای شهیـد...


نوشتـــــه هایـم
بغـضِ مکتـوب اسـت...


!کپے نوشتـه ها با ذکر طلـوع آخـر!


تـا قـضـا نشـدم بخـوان مَـرا...🍃

طَـأْطَـأَ کُـلُّ شَـرِیـفٍ لِشَـرَفِـکُـــــــمْ...
آنکه کربلایت را دیده،چه ندیده؟
وآنکه کربلایت را ندیده،چه دیده؟


نظرات  (۱۷)

سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.خیلی از ساییتون خوشم اومد.رتبه الکسامونم بد نیست یه نگاه بندازید اگر خواستید تبادل لینک کنیم خبر بدید.مرسی(کسب راحت درآمد اینترنتی)

۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
میگن بیچاره اونیه که کربلا ندیده
بیچاره تر اونیه که دیده.....
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۳۳ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
سرت بر نیزه و انگشترت در بازار........
همیشه سهم خودت را به دیگران دادی.............
یا حسین
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۴۴ 彡♥خـادم المهدی♥彡
بخواهی یا نخواهی منم عبد سیاهت
............
اللهم ارزقنا...
دست منو تو نیست اگر عاشقش شدیم
خیلی حسین (ع) زحمت ما را کشیده است...
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۲۰ آیا میدانید؟

سلام
وبلاگ آیا می دانید با مطالب عجیب و متنوع افتتاح شد
تشریف بیارید
ممنون یا حق

سلام

در همراه با شهدا به روزم

و منِ هیچ ندیده. . .
السلام علیک یااباعبدالله...
کاشکی خونم توی کربلا بود
تو دلم همش برو بیا بود
یه دلم پای ضریح شش گوش
یه دلم تو ایوون طلا بود....
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۵۲ سیدمحسن علوی
سلام
خدا قوت
هیئتی شدن رو مدیون مادرم..
سینه زدن رو یادم داده پدرم....
بطلب ما رو حرم حرم حرم.....
سلام
اگر اینستاگرام دارید به پیج چفیه داران سر بزنید. پیج ارزشی روایت سیره شهدا
chafyedaran
هر که از کربلا بازگشت اسیر است . . .
زینب شهادت می دهد . . .



یـ علی ـا

سلام.نگاهتان را دوست داریم و خدایی که در این نزدیکی است

 بروزیم با " جنس بنجل"

و دعوتید به:

dayyan.blog.ir

سلام خسته نباشید

"وقتی از یک حکم هندسی نزدیک نیم میلیون حکم استخراج می شود از قرآن چه...؟"

بروزم با واقعه ای عجیب از ملاقات علامه حسن زاده آملی با یک ریاضیدان، من که خودم خیلی از مطالعه این واقعه به فکر فرو رفتم. تشریف بیارید.

یا حسین شهید
۰۵ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۲ مجنون کــربلا
دیگه از نفس افتادم ...

یا حسین فقط حرم ...

دلم بدجور هواتوکرده ارباب...

سلام  کربلایی

     خیلی التماس دعا دارم  خواهری


 ملتمس دعا

یا زهرا س

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه