.: طلـوع آخـر:.

...طلـوعِ صبحِ شـبِ یلـدای انتـظارم آرزوسـت..
.: طلـوع آخـر:.

بِسْـمِ اللهِ الَّـذِی لا یَنسَـے مـَن ذَکـره...

"جمکــــــران"
خودش را بـرای تـو ساخـت
و مسجـد شد
مـن امـّا نه هنـــــوز!

₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪

تـو بـه آرزوی مـن رسیـدی!
نمی دانـم رسیـده ام به آرزوهـایـت یـا نـه؟
ای شهیـد...


نوشتـــــه هایـم
بغـضِ مکتـوب اسـت...


!کپے نوشتـه ها با ذکر طلـوع آخـر!


تـا قـضـا نشـدم بخـوان مَـرا...🍃

طَـأْطَـأَ کُـلُّ شَـرِیـفٍ لِشَـرَفِـکُـــــــمْ...

می شود یکی کنیم امسال،

جشن میلاد و ظهورت را؟

نظرات  (۱۲)

بسم الله الرحمـــن الرحیــــم

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن

صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ

فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ

وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً

حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً

وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۹ نیما انصاری
سلام دوست من
با مطلب ناقابل و جدیدی بروزم با عنوان " من روحانی با اندیشه اصلاحات بودم "

عید بزرگ نیمه شعبان رو خدمتتون تبریک میگم.
یاعلی
سلام

به ما هم سری بزنید
نشد :(
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۰ 彡♥خـادم المهدی♥彡
سلام طرح همدلى واسه شفاى بیمار
اجرتون با سالارشهیدان
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۲ سیدمحسن علوی
تواضع و فروتنی عباس باور نکردنی بود . همیشه عادت داشت وقتی من وارد اتاق می شدم ، بلند می شد و به قامت می ایستاد .

یک روز وقتی وارد شدم روی زانویش ایستاد . ترسیدم ، گفتم : عباس چیزی شده ؟ پاهایت چطورند ؟ خندید و گفت : نه ، شما بد عادت شده اید . من همیشه جلوی تو بلند می شوم امروز خسته ام ، به زانو ایستاده ام . می دانستم اگر سالم بود بلند می شد و می ایستاد . اصرار کردم که بگوید چه ناراحتی دارد . گفت : چند روزی بود که پاهایم را از پوتین در نیاورده بودم ، انگشتای پایم پوسیده است . نمی توانم روی پاهایم بایستم . عباس با همان حال صبح روز بعد به منطقه رفت . این اتفاق به من نشان داد که عباس از بندگان خاص خداوند است . 

از همسر شهید سردار عباس کریمی
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۳ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
سلام.
وبلاگ گروه فرهنگی منتظران ظهور افتتاح شد...http://montazeranezohoor313.blog.ir/
هر روز با مطالب زیبا و جذاب و نکته های اخلاقی به روزیم...
منتظر نظرات و حضور گرم شما.
التماس دعای فرج و شهادت
یا علی مدد
سلام

گمنام هستم نویسنده ی وبلاگ نغمه دلدادگی

مدتی میشه که وبم هک شده

خوشحال میشم شاهد حضورتون توی وبلاگ جدیدم باشم
کاش نمیریم به مرگ جاهلی
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۰ ارحم الرحماء
:(

 

"هتک حرمت دودخترمسیحی به دست داعش"

داعش در جدیدترین جنایت خود ، اقدام به هتک حرمت دو دختر مسیحی در موصل کرده است:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9745

 

"لبخند گرگ ها"

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9746

 سلام
کلیپ رمضان...

http://zareh.blog.ir/post/462

توصیه می کنم حتما ببینید...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه